М
Масяня
Новичок
- Регистрация
- 1 Янв 2012
- Сообщения
- 24
- Баллы
- 0
Прислали письмо из службы поддержки в ответ на вопрос, почему до сих пор проблема не решена:
I have carefully reviewed your PayPal account and I can see that the request to transfer your PayPal balance to the card has already been created. Please be aware that the case is in the queue to be resolved: however due to a high volume of queries caused by the technical issue, we are not able to process all requests within our usual timeframes.
Т.е. из-за технических неполадок им прислали столько запросов, что у них не получается решить их в течение обычного времени... Но они дико извиняются и работают над этим)
I have carefully reviewed your PayPal account and I can see that the request to transfer your PayPal balance to the card has already been created. Please be aware that the case is in the queue to be resolved: however due to a high volume of queries caused by the technical issue, we are not able to process all requests within our usual timeframes.
Т.е. из-за технических неполадок им прислали столько запросов, что у них не получается решить их в течение обычного времени... Но они дико извиняются и работают над этим)