Thank you for submitting the requested information. We have reinstated your account. Please note that although your account is now active, any listings or bids canceled by your account suspension won't be reinstated.
If you have additional questions about this or any other eBay account you own, please click "Help" at the top of most eBay pages. You'll find answers to your questions and a link on the right side of the page to contact us.
We hope that your future experiences on eBay are pleasant and successful.
Thank you for contacting eBay in regard to your account status.
We appreciate the additional information that you sent. We recently reviewed your situation further, and in light of the additional details, eBay reinstated your account. However please keep in mind your account will be limited in the amount of items you can sell until you have established a selling history.
If you need further assistance, please don't hesitate to reply to this email and let us know.
Сорри, что поднимаю старую тему, тоже получил такое письмо. И тоже "We appreciate the additional information that you sent." Никакой информации я к ним не посылал. Звонил только в США и говорил "what the f* is going on?" и непонимаю почему заблокировали. Конечно я рад, что аккаунт восстановили, но нервов гады помотали кучу. Получается, что у них аккаунты суспендид робот какой-то недоделанный и при этом сразу пожизненный бан. И что самое неприятное не объясняют толком почему засуспендили и нет возможности доказать, что ты не верблюд... В итоге нет уверенности с ними в завтрашнем дне - придешь как-нить домой а твой акк.. опа и закрыли и крантец бизнесу.