Вчера я выставлял лоты через TL и уменя произошла ошибка в выставлении. Ошибка связаная с зип кодом. Ни кто не поможет в чем дело. Оператор из аукциона сказал что это ошибка в прорграмнном коде. Но как быть теперь. Вот коментарии оператора Right now we have a bug in our system. Our developers know about it, but do not have a fix yet. It is not letting people upload to the eBay core site We are working on it, but It will take some time. hopefully it will be resolved in the next 24-48 hours We thank you in advance for your patience. Здорово не правдали. У кого-нибудь есть подобные ошибки.
У меня такие же проблемы после очередного обновления TL. Вышел из ситтуации стерев вообще ZIP в описании лота. Надеюсь, в скором будущем ошибку устранят и все будет нормально.
Уважаемый BobanBobanovich!! Если тебе не сложно не мог бы ты описать где именно в TL удалить zip а то я руководствовался указаниями оператора так и не нашел то место где нужно удалить. Буду очень благодарен тебе.
Дело в том что нет у меня там ни какой графы zip. Имеются только поля will ship to the... will not ship... а графы зип нету. Помогите кто может у меня уже простой 3 дня.
У меня тоже была такая проблема. Я сделал так как говорил Дмирий поставил 5 цифр - не прокатило, убрал все цифры и убрал внизу у пункта (Include my item in distance based searches) галучку - ПРОКАТИЛО
К стате вот еще дополнение: This is Aaron again, and I am happy to help. Further to our earlier chat, here are the steps for correcting the invalid zip error.
We have developed a work around that requires you to go into your My eBay and list an item using the online Sell Your Item form.
If you list one item with the correct zip code online, then all your other items should list fine from Turbo Lister.
Once you have signed into your My eBay, please click on 'Sell' at the top of the page. Then follow the prompts to create your item.
On page 3 of the Sell Your Item form - Pictures & Details - if you scroll down the page you will see the 'Item Location' section, this is just above the 'Add Picture' section.
Please go into the 'Item Location' section by clicking on 'Change' and ensure the correct country and zip code are selected. Then complete the Sell Your Item form and list the item.
Once you have listed the item successfully, this will update your My eBay settings.
Then, when you list your remaining items from Turbo Lister, it will recognize the zip code and you should not have any more problems.
* If your issue persists, because I am familiar with your case, you can reply to this email and your message will come straight back to me.
Also, please let me know if you are successful so we can log this for our records.
My goal is for you to be very satisfied with the customer service I provide. The information above should help you resolve your issue.
Thank you for being a valuable member of the eBay community.