Недавно пришла СМСка на телефон, что я совершил какую-то покупку через PayPal и с моего счета снялось £21,51 GBP. Подумал взломали мою карту, побежал в ближайший банкомат, снял все деньги. Вернувшись домой вошел в свою учетную запись PayPal и обнаружил такое: "Jul 2, 2012 Payment To eBay Europe Sarl Completed Details Payment To eBay Europe Sarl 8YG080416T073373H -£21.51 GBP"
Нажимаю на детали и: "Business Name: eBay Europe Sarl Email: Unavailable
Billing Description: eBay Seller Fees and Reimbursements Payment Sent to:
Ссылка не работает "Page Not Responding", правила перед тем как опубликовывать лот читал, про налоги ознакомился с каждой продажи, но про ежемесячные налоги, тем более в таком количестве, не видел
продал только 1 раз, джинсы. Сам же для себя покупал в интернете, размером не подошли, продал через Ибей за 30 долл (после пожалел еще, на почте взяли за отправку 520 рублей). Больше продаж не было, только покупки
Higem Что за допрос с пристрастием. ТС спрашивает откуда у него monthly fees я отвечаю что они могут быть или при подписке на sellers tools или при создании бизнес акка. Ято нарегистрировал тс надо спросить у него
Написал письмо в горячке в Пэйпэл, мол кули мои деньги снимаете, они мне ответили. Пытался перевести, но плохо что понял. В двух словах можете разъяснить, что они сделали:
We have completed our investigation of your claim and have determined that this is not an instance of unauthorized account activity. At this time, your claim has been denied. Through careful research, it has been determined that the correct course of action would be to cancel the Preapproved Payment Agreement from your Profile. The merchant will be notified of this change and will no longer be able to make charges to your account.
If you wish to cancel this agreement, you may do so by following the instructions below:
- Log in to your account at https://www.paypal.com/ - Click the "Profile" subtab. - Click the "Preapproved Payments" link in the Financial Information column. - Click on the Merchant's name or email address. - Click "Cancel Agreement".
If you would like a copy of the documentation that was used in the course of our investigation, please send a letter via mail to:
PayPal, Inc. Attn: Unauthorized account Access Appeal P.O. Box 45950 Omaha, NE 68145
In your letter, please include your name, the email address on your PayPal account, and the date you filed the Unauthorized Account Use Claim.
Thanks,
Добавлено спустя 1 мин. 28 сек. This email confirms that you have cancelled your billing agreement with eBay Europe Sarl. No further payments will be made from your PayPal account to this merchant. If you have any further questions about the agreement, or wish to reinstate it, please contact eBay Europe Sarl directly.
Timultik, подтверждение тому, что это плата комиссионных за продажу, а не похищение. Вы всё-таки наконец решитесь и пройдите по Account->Seller account->Fees. А то горячка, а ничего толкового не делаете.
Account Summary Latest invoice amount (Jun-15-12): GBP 21.51 New Activity applied to the latest invoice noted above: -GBP 21.51 Payments -GBP 21.51 Amount due as of Jul-03-12: GBP 0.00 New activity not yet invoiced: GBP 1.74 Current Balance:GBP 1.74
new man's jeans Final price: US $30.00 (Auction), final value fee of US $2.70 converted to £1.74 at a rate of 0.64334 (as of 15-Jun-12). 120933100248 Jun-16-12 08:38:25 PDT Final Value fee GBP 1.74
Я не понял только. Что за 1.74 и 21.51 1.74 написано рядом с моими джинсами, которые я продал за 30 долл. Но откуда взялись 21,51?
У меня была одна крупная продажа, но я сделал рефанд, так как не смог отправить телефон. Недавно сделал отказ сделки только, после мне Ибей прислало письмо, что вернут налог. Я написал им, когда вернете, они прислали такое письмо (ниже), но я ни черта не понял, что им сейчас нужно от меня?
Текст письма:
the e-mail that you have received was a confirmation e-mail about the credit being process successfully. This credit has been applied to your eBay account. You can confirm the credit applied to your account by viewing your "Account Activity" page.
Here's how to check your credits: - Go to My eBay> Account> Seller Account - Click the "Credits" link under your current balance. Credits appear with a minus sign. - Scroll down the page, you will find credits applied in “Credits” tab Tip: You can see credits for a specific date range or item number by clicking the "Customise view" link on the right side of the page.
Above credit has been adjusted with your current fee of £1.74 and after the adjustment your account is still showing a credit (minus) balance of £18.98. Considering your e-mail a refund request, I’ve sent it on your behalf to our Customer Account Department who handles refund requests. Above credit balance will be refunded to your PayPal.
We let members know with the maximum estimated time; i.e, a refund may take up to 30 days because of processing times with financial institutions and eBay. Our 30 day estimate is for the longest processing time of our bank and yours. I would like to assure you that most often it happens much faster.
We promptly ask for the refund, and credit it quickly to your account. The timeliness of the refund is in the bank's control.
Once the refund is processed, you can review any refunds issued to your account by viewing your account activity page in My eBay. Here's how to check refunds issued to your account:
1. Go to My eBay > Account. 2. Click 'Payments and Refunds' under 'Account Summary'.
I trust you are refunded within the expected timelines and trust the information would be helpful to you.