Вопрос первый: Открыл case по неполучению на eBay. После всего мне написали, что я могу подождать до 23-го числа, а потом перевести в кляйм. Вот я не пойму. Раньше ж ожидание в ПП было 20 дней, на ебэй - 30 дней. Почему мне только неделю дали?
Вот полный текст сообщения:
You have opened a case for this transaction We're sorry there was a problem with your purchase. The seller has been notified and a case has been opened for you in the Resolution Center.
We encourage our sellers to do their best to work things out directly with you. Please wait for the seller to respond to the case before taking further action.
If the seller does not respond by Nov 23, 2012, or if the seller does respond but you still can't work things out, you can ask eBay Customer Support to review the case and make a final decision.
Вопрос второй: Где мне увидеть свой кейс? Чтобы что-то дописать или в кляйм перевести. А то с новым дизайном никак не пойму, где эта "резольв" или "полис" тут находится.