З
звездаполей
Новичок
- Регистрация
- 19 Апр 2012
- Сообщения
- 10
- Баллы
- 0



Здравствуйте форумчане! Ситуация такова, спустя 40 дней после заказа я не получив товар открыла диспут, при этом написала продавцу, попросила вернуть деньги, а как только товар получу диспут закрою и оплачу товар повторно. потом мне пришлось уехать и доступа в инет не было. За этот период продавец написал мне что-то вроде, давай подождем еще несколько дней... А
Your case is open, and we wanted to check in with you to see if the issue has been resolved.

We encourage you to contact your seller to work things out.
If you were able to work this out with the seller, you can
If we don't hear back from you by May 05, 2012, we'll assume you've worked out this issue and your case will automatically close.
You can view the details of this case in the Resolution Center.
Я так поняла, просили сообщить, решили мы с продавцом проблему или нет. А потом такое письмо пришло:

Dear *********
We're writing to let you know that your
Claims Abuse
Members who we believe misuse or attempt to misuse the
Please note that you can't register a new account or use an existing account while your account is suspended. Doing so may result in the indefinite suspension of your
Because of your continued activity and our previous warnings, our decision is final and we won't be able to respond to further inquiries.
We appreciate your cooperation.
Thanks,
Please don't reply to this message. It was sent from an address that doesn't accept incoming email.
Сейчас мой аккаун заблокирован за нарушение правил. Очень прошу помощи, как его разблокировать. Зашла в мои сообщения на самом