Всем привет.Закал на eBay батарейки,отправили 2 декабря но до сих пор не пришло,написал продавцу об этом.Получил ответ
Sorry our product has delayed so many days. In some unfortunate cases your item may be found to be lost or stolen during the international transmit."In this situation,we will credit your account for the auction price including shipping.
If you agree,please give us your following information for processing refund:"your eBay ID__________________"your name____________"the item number________________ ( quantity )"Your PayPal email address for receiving the refund _______________
BTW,As the new policy from ebay,they will take more higher final value fee than before.Do you agree us to cancel the order after refund?Pls kindly fill your answer 'YES or NO ' in the blank ________"If ok,we'll send an Email of order cancellation from EBay for confirmation after refund.And hope you can accept the cancellation.
If you have any question or suggestion please feel free to let us know,we will do our best to solve it.
Thank you for your patience and understanding,we apologize again for any inconvenience!
Sincerely yours,"customer service
Amelia
Это обычная практика заполнение таких форм для возврата денег,я просто не разу не отказывался и не возвращял деньги???или это должно выглядеть по другому как то?и надо ли открывать диспут???
"Сейчас уже сроки от даты доставки регулируются, с какого числа отправки - не помню, надо в правилах уточнять (нет времени, увы). Если срок не указа - то с 30-го дня в течение 30 дней, еще можно успеть