
Grower
Новичок
Помогите советом, пожалуйста.
03 ноября 2011 заказал товар на сайте zoomitonline.com Оплатил картой прям на их сайте (не через Paypal).
Получил на почту подтверждение:
> This email is to confirm your payment of USD $77.43 (including sales tax as applicable, and shipping and handling fees) for ordering 1 unit(s) of zoomIt from zoomMediaPlus.
> We will confirm the shipment of your order via email once it is shipped. If you have specific questions about your order, please email us at orders@zoommediaplus.com.
> We thank you for your order and look forward to serving you again.
> Best regards,
> zoomMediaPlus
Через сутки получил подтверждение об отправке:
> Your zoomIt order #XXXX (Order Date: 11/03/2011) shipped today via Priority International USPS mail to:
>
> == Тут мои ФИО, адрес, телефон ==
>
> Thank you and best regards,
> zoomMediaPlus
Я решил уточнить способ доставки и написал им письмо:
> Hello!
> I made a order #XXXX and would like to know - the delivery will be inan apartment or a postal station, where I can pick myself parcel?
> Is there a number to track the shipment?
> How many days is parcel to the destination in Russia?
> Best regards
Тут же получил ответ:
> Hello,
> Your order was processed today and will be delivered to the ship-to address you provided. IT could take up to 10 business days to be delivered locally depending on how it takes to clear Customs.
> Best regards,
> zoomMediaPlus
Прошло 15 рабочих дней - посылки нет. Написал им письмо:
> Hello again,
> Today is the fifteenth business days.
> Can you give me the track number? (order #XXXX ) I'll try to find the status of this parcel in Russia.
> Best regards
Не отвечают. Потом ещё такое же письмо. Опять молчат.
Заглянул на сайт - что-нибудь заказать и купить уже нет возможности.
В их твиттере надпись от 21 ноября:
> zoomIt is no longer available for purchase and our online store is now closed.
Контора накрылась :shock: Что можно предпринять?
Спасибо за советы!
03 ноября 2011 заказал товар на сайте zoomitonline.com Оплатил картой прям на их сайте (не через Paypal).
Получил на почту подтверждение:
> This email is to confirm your payment of USD $77.43 (including sales tax as applicable, and shipping and handling fees) for ordering 1 unit(s) of zoomIt from zoomMediaPlus.
> We will confirm the shipment of your order via email once it is shipped. If you have specific questions about your order, please email us at orders@zoommediaplus.com.
> We thank you for your order and look forward to serving you again.
> Best regards,
> zoomMediaPlus
Через сутки получил подтверждение об отправке:
> Your zoomIt order #XXXX (Order Date: 11/03/2011) shipped today via Priority International USPS mail to:
>
> == Тут мои ФИО, адрес, телефон ==
>
> Thank you and best regards,
> zoomMediaPlus
Я решил уточнить способ доставки и написал им письмо:
> Hello!
> I made a order #XXXX and would like to know - the delivery will be inan apartment or a postal station, where I can pick myself parcel?
> Is there a number to track the shipment?
> How many days is parcel to the destination in Russia?
> Best regards
Тут же получил ответ:
> Hello,
> Your order was processed today and will be delivered to the ship-to address you provided. IT could take up to 10 business days to be delivered locally depending on how it takes to clear Customs.
> Best regards,
> zoomMediaPlus
Прошло 15 рабочих дней - посылки нет. Написал им письмо:
> Hello again,
> Today is the fifteenth business days.
> Can you give me the track number? (order #XXXX ) I'll try to find the status of this parcel in Russia.
> Best regards
Не отвечают. Потом ещё такое же письмо. Опять молчат.
Заглянул на сайт - что-нибудь заказать и купить уже нет возможности.
В их твиттере надпись от 21 ноября:
> zoomIt is no longer available for purchase and our online store is now closed.
Контора накрылась :shock: Что можно предпринять?
Спасибо за советы!