
Mirvays
Продвинутый
как поступить в такой ситуации.. (нет товара, уже 43-й день)
здарова народ ... тут возникла проблемка .. заказал детскую одежду 9 лотов у одного продавца она отправила по first class но сегодня уже 43 день ... если не открою кейс то могу пролететь если не придет лот ? или же можно подождать дней 10 ? и если не придет запросить фулл рефанд ... предусматривают ли правила такие ситуации .. прошу совета как быть в этой ситуации .. с одной стороны не хочу доставлять проблемм продавцу, я не сторонник кейсов, но с другой стороны жалко денег .. и еще помню по first class я как то карбюратор заказывал пришел на 35 день ...
написал проду что не получил айтема в чем дело обьясните пожулуйста.... вот её ответ ..
Dear mirvays10,
I apologize that your package is taking so long to receive. We shipped the same day that you paid. Here is the customs form number: LN130209299US. It shows that it was processed at and left Jamaica, NY on April 12th. That is the city that international packages leave the US. Here is the address that was printed on your shipping label:
Maria ******
Yunusabad 4 / dom 19 / kv 15
Tashkent, Tashkent
100093
UZBEKISTAN
I am not too familiar with the shipping times of Uzbekistan. We have only shipped like 2 other packages to that country in about 7 years time. I am familiar with shipping times to Russia & Ukraine which seem to be close to your country. We experience longer delivery times to those 2 countries than anywhere else in the world. They tend to take 6-8 weeks for delivery... with one that took 10 weeks. I have tried to ask the post office why it takes so long and their answer is that I have the package address in English... which can be harder for the country to get delivered since it is not written in their languages.
You may need to contact customs or your local postal service with the customs form number above. Sometimes the post office will attempt to deliver but never leave a notice. I hope this helps. Thanks! Ashley
здарова народ ... тут возникла проблемка .. заказал детскую одежду 9 лотов у одного продавца она отправила по first class но сегодня уже 43 день ... если не открою кейс то могу пролететь если не придет лот ? или же можно подождать дней 10 ? и если не придет запросить фулл рефанд ... предусматривают ли правила такие ситуации .. прошу совета как быть в этой ситуации .. с одной стороны не хочу доставлять проблемм продавцу, я не сторонник кейсов, но с другой стороны жалко денег .. и еще помню по first class я как то карбюратор заказывал пришел на 35 день ...
написал проду что не получил айтема в чем дело обьясните пожулуйста.... вот её ответ ..
Dear mirvays10,
I apologize that your package is taking so long to receive. We shipped the same day that you paid. Here is the customs form number: LN130209299US. It shows that it was processed at and left Jamaica, NY on April 12th. That is the city that international packages leave the US. Here is the address that was printed on your shipping label:
Maria ******
Yunusabad 4 / dom 19 / kv 15
Tashkent, Tashkent
100093
UZBEKISTAN
I am not too familiar with the shipping times of Uzbekistan. We have only shipped like 2 other packages to that country in about 7 years time. I am familiar with shipping times to Russia & Ukraine which seem to be close to your country. We experience longer delivery times to those 2 countries than anywhere else in the world. They tend to take 6-8 weeks for delivery... with one that took 10 weeks. I have tried to ask the post office why it takes so long and their answer is that I have the package address in English... which can be harder for the country to get delivered since it is not written in their languages.
You may need to contact customs or your local postal service with the customs form number above. Sometimes the post office will attempt to deliver but never leave a notice. I hope this helps. Thanks! Ashley